måndag 5 december 2016

Fredag i dag.

Steg upp. Här blev god frukost. 

Sen börja jag dammsuga och Monsieur for till stan för han sku köpa plastlådor att sätta högt uppe på hyllan ovanför diskbordet. Jag dammsög hela huset. Fråga om Caro ville ha en Potatoe King, men hon ville inte ha. Sen skicka hon några bilder från deras julfest.

Jag förde Potatoe Kingen till verkstaden och gick sen till K-market där jag köpte jugurt och kaffe och pirkkahuuhtelu och glass. Monsieur kom hem och han diska allting från hyllan och satt i plastlådor.

Jag kom hem och satt kycklinglåren i ugnen som sku vara där i 45min. Dom var liksom kryddade. Det blev quinoa och sallad. Monsieur fick öl. Jag fick rödvin. 

Monsieur diska och gick sen upp och titta på en film där uppe och jag titta på Hitler som var jättebra!! Jag har inte sett en tidigare. Den tog tre timmar. 

Sen gick jag upp och läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar