lördag 17 december 2016

Jag for iväg

på tisdagen. Till Syrjänen. Via Stockmann där jag köpte en Long Dog. Han putsa min ring som blev riktigt fin! 

Sen gick jag till Stockmann och kontakta Caro och hon sa att jag sku gå upp till översta och äta glass och där var jag en timme. 

Vi träffades i Forum och for upp till BR och vi köpte två saker åt Aron och Amanda och sen gick vi via H&M där jag köpte en fin sak åt Aron som han skall få till sin födelsedag. 

Sen gick vi ner till XXL och där köpte jag nånting åt Caro och sen via Stockmann där jag köpte nånting åt Sande. 

Caro gick till K-market och jag kom hem och såg Monsieur utanför dörren. Jag visa sen mina fina saker åt honom. 

Jag åt ärtsoppa och läste Haruki och sen skrev jag alla fina kort och limma fotona på korten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar