lördag 17 december 2016

Jag steg upp

06 för Aron sku komma hit. Eller han kom först åttatiden. Men jag var i duschen och bädda och laga ägg åt honom. Han fick en tallrik med två bröd och gurka och kakao. Äppel och vindruvor ville han inte ha. Monsieur förde honom med jeepen till skolan. 

Sen kom Monsieur hem och sen fick han gröt. Han for sen på ett möte som tog tre timmar. Och jag skrev en massa kort som jag sen satt i postlådan. 

Nu for jag till Amandas julfest. Här lite foton.

Barn som sjunger.

Amanda och Ebba och en annan flicka. 

 Aron som sjunger nånting    :  D

 Amanda och Ebba.

Amanda och flickan som bor på en holme utanför Bodö.

Sen fick man Karjalanpiirakkor och äggsmulor. Jag fick två stycken.  Där var också Caro och Sande och Aron. 

Sen gick vi hem. Amanda och Aron krama oss båda två. Av och an. Dom for med bilen och vi gick över fältet. Jag gick till K-market och köpte två ärtsoppsburkar och vessapapper. 

Monsieur hade lagat mat och åt i köket och sen värmde jag min ärtsoppa och åt i köket med min KP.

Sen såg vi på Efter nio och jag tog bort min make up och läste Haruki.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar