tisdag 27 december 2016

06 steg jag upp

i dag. Väckte Monsieur halv sju och gick i duschen. Bädda sängen och gick ner och koka ägg åt barnen. Dom fick bröd och äppel och kakao, men Amanda ville inte ha sina vindruvor för dom var konstiga. Hon lekte med mofa i sovrummet. Sen ville Aron ha tre rostade bröd. Det var ju roligt! Sen kom Sande efter dem.

Jag skrev en obeskrivligt lång lista. Till Musta och kom hem igen. Jag satt sakerna i kylskåpet. Monsieur for till K-rauta och sen till en begravningsplats.

Jag baka pepparkakor. Dom blev fina!

Sen börja jag med att packa alla paket. Monsieur kom hem. Sen packa jag också hans paket. 

Jag åt ärtsoppa i köket och läste KP och fick goda knäckebröd med smör och isvatten.
Gick och sova och läste Haruki.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar