tisdag 27 december 2016

Aron 7 år!

Jag kom ner och där fanns en så fin ros av Monsieur.

 Också ett foto!

 Och här den fina lampan, men tyvärr ingen snö.

Nu ringde vi till Aron. Vi sjöng. Han var glad. Vi hörde hans röst. 

Sen tvätta jag golvet i köket och badrummet.  Alltså mitt!

Monsieur tog in julgranen. Satt dit en matta. Jag hade tagit ner en massa saker från övre skåpet. Satt stjärnen högst upp och ljusen och sen småsaker upptill och stora saker nertill. Men tyvärr lyckades vi inte få julstjärnan i fönstret.

Före det hade jag dukat gottbordet och satt dit min ros som jag hade fått av Monsieur.

  Här gott bordet och den fina granen.

Nu satt jag två kalkoner i ugnen som blev goda. Också den lilla skinkan blev god. Jag hade gjort soppan med korv och grönsaker. Monsieur kom och äta. Efter 23 dök Kalle upp. Han fick soppa och jag fick soppa och sen gick vi och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar