onsdag 14 december 2016

En rolig lördag.

Vi steg först upp med Monsieur och sen åt vi och sen for han efter Caro och barnen och förde Aron till ishockeyn. Han skulle vara målvakt! Sen for dom till Fallkulla och fick fina bilder därifrån.

Klockan blev väl tolv och jag bädda och satt make up och sen diska jag och sen kom dom hem. Dom fick gröt.
 
 Här jag  :  )

 Amanda har en massa plåster i ansiktet.

Här sätter hon dem på nallen.

Sen lekte jag väl med Amanda med Barbina och Aron var på datorn. Caro gick och jumppa och kom hem via K-market. 

Det blev god mat med hönsbröst och vispgrädde och jag koka quinoa och lök och gul paprika. Barnen fick makaroner och god poppis. Caro fick rödvin och jag fick rödvin.

Sen bädda jag sängen och mamma satt Amanda i duschen och sen fick dom god jugurt och sen gick dom till sängs och mamma läste Vem är stor? Dom somna.

Sen kom Caro ut och vi såg på Nobel 2016 som kom från Stockholm.
Sen gick vi och sova.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar