måndag 29 november 2010

IDAG I VERKSTADEN
blev då koloniträdgårdshänget färdigt. Höjden är 35mm, materialtjockleken 1,5mm och personens tomt markerad med 14k guld.  Det känns tungt och gediget! Jag har alltid svårt att få bra bilder i lampbelysning/blixt. Tar väl en ny i morgon i dagsljus.
Sen passa jag ännu på att såga ut och plocka fram allt material för örhängena jag planerat.

ALLTID SNYGG VY
oberoende av årstid eller tid på dygnet. Varje mörk höst samma sak: så dystert att titta ut genom föntsret. Tills en vacker dag konstisbanan öppnas och strålkastarna sätts på. Det ser så fint ut!





Och här i princip samma vy en dimmig höstmorgon. Förresten första bilden jag tog med nya kameran.

2 kommentarer:

  1. Va fint,va fint , VA FINT!! Mitt beställda kollo-smycke är allt vad jag önskade och mer därtill! På gammalspråk brukar man tala om "lödigt gull". Det ser ut, som båpde "lödigt silver och lödigt gull". Tungt och värdegediget! Välarbetat och helt fantastiskt.
    Hälsn. den mycket nöjda kunden Gillie!

    SvaraRadera
  2. Hoppas mottagaren blir lika glad :)

    SvaraRadera