tisdag 2 november 2010

DET BLEV EN BRA DAG!
   Kl 7.00 opp och före 9 i verkstaden. Pinglorna ser ut att bli fina! På eftermiddan fick jag besök av en kollega från reklamtiden. Han hade lånat min guldsmedsvåg och returnera den nu med en flaska rödvin som tack. Jeee!
   Sen blev det bråttom till Paitakulma efter fotoförstoringen. Tre minuter före fem stod jag på andra sidan gatan när ja såg någon låsa dörren. Huhuuu, ropa jag, ei kello ole vielä viisi. He he, sa mannen, låste upp på nytt och så gick vi in. Om bilden hade gjorts stor som en dörr hade det kostat 300€ och blivit oskarpt. Nu är bilden 70x100, det får duga. Kvaliten är lite si som så - kosta 100€, men det var så trevliga pojkar så jag iddes int bråka. Det blir spännande i morgon att hänga upp den.
   Och slutligen då min träff: en vän från JWT på Glogatans Fazer. Det kändes som 100 år sen vi setts. Mycket att prata om. 

Jag åt en ost-broccoli paj och prova på Fazers gröna té - Strindbergs är bättre.

3 kommentarer:

  1. tänk så han va snäll!! Nån annan sku ha kunna låtsas att den inte hört och sprungit iväg...
    Hoppas det blir fint eller så som du hade tänkt, äns ditåt.. :)

    SvaraRadera
  2. Jo, han var helt trevlig. Jag måst säkert fota min nya dörr imoron :)

    SvaraRadera
  3. Kröhöm, nästa gång du behöver en förstoring + print... Fråga mig :)

    -Carlparl

    SvaraRadera