lördag 18 mars 2017

Monsieur

skulle gå och träffa grabbarna. Jag steg upp halv åtta och då gick han. Jag kom ner och det blev god frukost. Också åt Monsieur.

Jag satt på mig mina verkstadskläder. Monsieur hade farit till stan för han skulle gå på en film. Jag gick till min verkstad och där titta jag först på mina krukor men kunde inte göra åt dem nånting. Sen tog jag fram fina kedjor från min ask där det hängde Söderskär och Pörtö-smycken. Också ett armband.  Jag putsa dem. Sen laga jag en ring åt Caro, men fråga hur stor den sku vara. Alltså av Caro. Den blev riktigt fin. Med många små saker. Jag kom hem klockan sju. Då hade Monsieur redan kommit. Han åt i köket.

Sen gck jag dit och äta ärtsoppa. Läste Bargum. Sen sku jag se på en film, men den var dålig.

Gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar