lördag 18 mars 2017

Klockan 06

steg jag upp. Koka te´och sen hade Monsieur stigit upp. Var i duschen och bäddat sängen. Sen kom jag ner och koka ägg åt Aron. Han fick mycky goda saker. Gurka och äppel och ägg och fyra bröd och kalkonskinka på dem. Och kakao. Han kom hit och jag tog bort hans jacka och byxor och sen åt han här. Sen förde Monsieur honom till skolan. Han hade sin smörgås i handen. Monsieur kom hem och jag hade lagat gröt åt oss. 

Sen beslöt Monsieur att han skulle gå ut och promenera och jag beslöt att dammsuga. Uppe och nere och  musikrummet och i Monsieurs rum och  tamburen. 

Sen kom Monsieur hem och vi skrev en lång lista för Musta och jag satt make up och sen kom vi hem och jag for sen till min yoga. Monica visade åt mej tussilagon som hon fotat.

Jag tog bussen hem och gick i duschen och kom ner och koka ärtsoppa åt mig. Fick knäckebröd, smör och isvatten. Läste KP. 

Sen gick väl Monsieur och sova och sen gick jag och sova.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar