måndag 20 mars 2017

I dag var det lördag.

Jag steg upp halv åtta. Sen kom Caro och Amanda hit. Mofa gick med Amanda till Kimmis och Caro gick till en Go Expo. Men hon var där bara nån timme. Då hade Amanda kommit tillbaka. Hon fick gröt.
 
Men hon tog bort sin arm  : D

Caro fick min fina ring. Caro åt gröt och Amanda fick glass. Sen gick dom ner för Aron och Sande kom efter dem. 

Nu hade Monsieur börjat med torsken och rullat dem i allt möjligt och stekte den i en panna. Satt dem i en glasskål. Jag satt Oolannin i ugnen och laga sallad och gräddfil. 


 Här den goda maten.

Vi åt vid bordet och jag fick vittvin och en whisky före det. Sen lyssna vi på Kent. Där var två skivor. Jag satt i stolen och lyssna.

Sen kom en film som hette Kill the Messenger. Den var riktigt bra! Mannen hette Gary Webb. Den börja klockan 21 och höll på till 23. Vi åt glass. 

Sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar