onsdag 8 mars 2017

Lördag

idag. Monsieur hade stigit upp tidigt och kokat kaffe och tagit fram bröd. Jag fortsatte sen. Monsieur skulle ut med sina grabbar och Caro hämta Amanda hit till klockan 15.00. Nu hade Sande och Aron och Jallu och Saku farit och titta på en film. 

Först fick Amanda och jag glass i köket och sen lekte vi med plastsaker som var roliga och sen lekte vi med Ponnyna i sovrummet och sen lekte vi kuragömma. Sen kom mamma. Amanda fick väl ost och bröd och Caro fick väl bröd och sallad och skinka. Sen kom mofa.  Amanda satt i hans famn.

Först rulla Monsieur bacon runt laxbitarna. Jag koka potis och laga salla. Jag fick en whisky och Monsieur fick en Beehive och sen satte vi oss till bords. Potisen var färdig och laxen var färdig med bacon och sen fick man gräddfil och sallad. 

Monsieur diska och han gick och sova och jag titta på en film som hette Hieronymus Bosch: Drömmarnas trädgård. Jag fick glass och vin och sen gick också jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar