lördag 11 mars 2017

Fredag

i dag.  Jag satt make up och fina kläder och skrev en lista och sen tog vi jeepen och for först via R-kiosken. Där fick jag 40€ på mitt busskort.

Sen till Musta. Där köpte Monsieur vittvin från Alko och sen köpte vi en massa annat från Musta. Sen kom vi hem och packa upp. Vi fick bulla och glass och kaffe och mera glass. 

Jag duka bordet och fick en whisky och nötter och såg jag på Lenita Airisto i tv. Sen laga Monsieur  olivolja, smör,  lök, vitlök, risottoris, vittvin och fiskbuljong. Sen satt han dit räkor och musslor. Det blev riktigt gott!

Vi åt från svarta skålar.

Monsieur diska  och jag titta sen på en film som kom på Teema. Den tog en timme och sen bytte vi till Skavlan. Där var Sebastian Marroquin som är son till knarkkungen Pablo Escobar, Owe Thörnqvist, Ernst Billgren och Astrid S. 

Sen gick vi och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar