lördag 11 mars 2017

Gillas födelsedag

i dag. Jag steg upp klockan 06 och var i duschen och bädda sängen och koka ägg och sen kom Aron hit. Mofa hade stgit upp tidigare. Jag laga bröd åt Aron och han fick gurka och äppel och kakao. Sen titta han på nån rolig film och sen gick mofa efter jeepen och sen for dom iväg till skolan. 

Jag satt på gröten som blev god, men jag fick nog vänta lite på Monsieur. Han hade hämtat lax från Musta. Nu beslöt han  att han sku gå till ett ställe och lyssna på Göran Schildt. Mannen hette Henrik Knief. Den fanns på Fabiansgatan 33. Monsieur sku dit till 17.00

Jag bytte till andra kläder och dammsög i sovrummet och där uppe och kom ner och dammsög i vardagsrummet och alla andra rum. 

Jag åt jugurt och satt make up och kläder under mina andra som jag sku yoga med. Sen for jag till yogan och där var Monicas dotter. Hon var ju söt! Sen yoga jag och sen kom jag hem med en 51men chaffören sa att det blev rött, men jag hade inga pengar och han sa att jag inte behövde betala.

Monsieur berätta var han varit och han åt ärtsoppa i köket. Jag gick i duschen och skrubba mig och sen fick jag ärtsoppa. Läste KP i köket. Fick isvatten och knäckebröd. 

Sen gick väl Monsieur och sova och sen gick jag och sova och läste Johan Bargum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar