lördag 11 mars 2017

Internationella kvinnodagen

i dag. Satt på mig fina kläder och make up och ryggsäcken på ryggen och gick till det lilla huset här mitt emot. 69:an kom och jag steg av utanför Musta. Gick till Alko efter gott vin som var rött. Den hette FlipFlop. Sen gick jag till Musta och köpte därifrån allt möjligt. 69:an kom om en minut.

Kom hem och satt sakerna i kylskåpet och börja sen blogga. Säkert två timmar.

Sen sku jag ta bort noppor från min tröja. Den ena var ljusblå, den andra ljusröd. Men Monsieur strök dem sen.

Sen börja jag med maten. Satt dit morot, lök, potis, selleri, broccoli, och sen Caros goda Poro-Keppi.

Se så gott det ser ut!

Satt dit ännu sen ägg och vatten och ost. Jag fick whisky och vittvin. Sen åt vi allt ihopa. 

Nu sku jag se på Hero men jag orka inte...
Gick och sova. Klockan va väl 22. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar