lördag 4 mars 2017

Jag steg upp klockan 06

för Aron skulle komma hit. Bädda sängen. Sande hämta hit honom. Kom ner och koka gott ägg. Han fick kakao och två smörgåsar och gurka och äppel. Sen förde mofa honom till skolan, men han hade satt sina tjocka byxor i ryggsäcken så där stod dom på hållplatsen och vänta och vänta. Dom försena sig. 

Sen kom mofa hem och jag hade kokat gröt. Sen bädda jag sängen och sen börja jag dammsuga. Uppe och nere. Gick till K-marketen och Monsieur gick till bibban.  

Jag åt jugurt och satt make up och gick till yogan. Där  gick allt bra och jag tog bussen som for halv åtta. Monsieur berätta att han sett Amanda och Caro i bibban. Jag kom hem och gick i duschen och skrubba mig. Jag satt salva och kom ner för jag sku koka ärtsoppa och läsa KP. Fick isvatten och Jyvä Jemmari.

Monsieur hade redan släckt. 
Jag läste Tove.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar