onsdag 8 mars 2017

I dag

var det tisdag. Jag bädda sängen och sen kom Aron hit. Monsieur hade farit efter honom 13.30. Jag koka ägg åt honom och han fick kakao och två goda bröd. Och äppel. 

Här äter Aron gott bröd. 

Sen fick han mera ägg och kakao och två bröd till. 

Jag gick upp och betala mina räkningar. Sen satt jag en massa fina saker  från 2011 och 2012 i en mapp. Sande kom efter honom och han hade satt sina ytterkläder i en plastpåse. 

Monsieur skulle till ett möte på Karjalantalo kl 18.00. Det gick riktigt bra!

Jag fick här ärtsoppa och goda bröd och isvatten. Läste Toves bok till slut. Monsieur kom hem och han berätta att dom börjar med ställningarna nästa tisdag alltså om en vecka. Han hämta tre bullor. Jag fick en halv och sen glass. 

Sen fortsatte jag med Johan Bargum. Boken hette Sensommar.
Säkert bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar