tisdag 14 juli 2015

Söndagen den 5:te

Åtta opp och frukost och före det var jag i duschen och tvätta håret och åt min frukost sen.

Klockan 13.10 kom Nista och Immu efter oss. Nere på Bodö-bryggan skulle vi meta. Vi satt på min mammas blommiga madrass. Alltså Stina och jag. Dom andra satt på någå annat. Vi var där väl nån timme. Här då en massa bilder.

 Monsieur, Immu, Stina, Nista, Sture.

 En söt spigg.

 Nista med sin abborre.

 Abborre.

Sen packa vi ihop och gick till Stinas och Stures och där grilla Sture dom här fina abborrarna.
 
 Goda.

 Fint bord med Lina i ändan.

 Stina och Nista.

Banan med chokosås. Sen blev det väl ännu kaffe med blåbärstårta och cognac och sen gcik vi hem. Vad var klockan då månne. 20?

 Vi satt sen ännu på terassen och jag tog en bild av dom vita rosorna.

Och sen ett glas vitt till den här spegelblanka bilden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar