fredag 24 juli 2015

Jag koka kaffe

när Caro ringde. Hon fråga om barnen kan vara med oss på Kimmis 12.30. Nå, natutvis! Först var dom hos Max och sen hämta Sande dem till Kimmis för han skulle till sitt jobb å göra nånting.

Vi hade så roligt!
Här lite bilder.

 Barnen leker med mofa.

 Aron kastar gräs.

 Amanda med gräs i handen.

 Gräs i håret...

 Här sitter dom i en buske under ett träd.

 Aron fota min hand    :  )

Strax efter två kom Sande efter dem. Vi skrev lista till Musta med Monsieur och sen förde han dem till flygfältet och jag dammsög.  Sen dusch och sen till Musta och sen kom vi hem och det blev ris, hönsbitar, gräddfil och sallad. Jag fick vittvin. Monsieur ville ha vatten.

Här en fin bild av blommorna i vas.

Sen fick jag svar av Helen på mitt mejl och jag svara och nu bloggar jag. Det var faktiskt så att vi avsluta vår mat först bortåt 22.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar