onsdag 15 juli 2015

Måndagen den 13:de

7.30 steg jag upp igen och det blev kaffe som var färdigt kl 09 och Salminens kom upp och åt och sen åt jag och sen börja mamma vädra sängkläder och packa och städa och Sande var med barnen. Och sen packa han också och så gick dom ner i Terhin och körde till Bodö bryggan.

Jag stavgick genom skogen och plötsligt såg jag Stina och jag borde ju ha tagit Linas märke med.
Voj voj.

På Pörtö-Lines däck satt Karin med sina barn och Cami. Caro satte sig också där med Aron och Amanda.

Monsieur for hem med Terhin och jag stavgick genom skogen och sen diska jag och sen blev det öl och knäckebröd på terassen. Sen höggs här väl ved och jag fick en lur och sen blev det grönsakssoppa och småningom kom en film som hette Exit Through the Giftshop. En ok film med bra musik i början och slutet.

Sen väl då godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar