torsdag 16 juli 2015

Men det var ju lustigt

att jag inte fota varken Kalle eller Miiu eller mat eller dukat bord i går. Ja ja.

Det blev då igen frukost och Miiu fick ny mat och småningom vakna Kalle som fick ägg och bröd och kaffe. Han satte på sig fina vita Berlin-tossor och en fin vit Berlin-skjorta som jag igen int kom ihåg att fota. Han skulle till Karis till sitt gudbarn.

Vi tog sen spårvagnen till Salutorget med Monsieur och gick sen längs Norra Esplanaden och där utanför Akademen skildes vi. Jag skulle till mitten av Stora Robertsgatan där The Ounce finns. Jag köpte gott Neljä marjaa vihreä tee. Sen till Stockmann där jag fck 10€ för en hög lottolappar och sen till åttonde där jag köpte glass och läste Freddie Mercury. Sen till apoteket där jag fick två Favora för 10€ och sen Klippotekets Spray Balsam och hem via delikatessen. Natutvis borde jag ju ha fotat allt det här...

Hemma höll Monsieur på med sitt ris och jag fick min ärtsoppa.
Vad hände sen. Int vet jag. Men nog borde man ju fota. Höh!

Skall väl strax lägga mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar