onsdag 15 juli 2015

Lördagen den 11:te

7.30 börja jag med frukosten som väl var färdig bortåt nio. Jag gick sen i duschen och tvätta håret och åt frukost efter det.

 Söta barn på morgonen.

Sen gick jag ner till bryggan och fota när Salminens for till Kafimysson och förde mina lotterivinster.

 En skojig Aron.

Här far dom iväg.

Där hade dom druckit saft och bulla och kaffe och bröd och jag hade fått typ någå 70€ av Baba för ett smycke.

Sen blev det lite håsit. Monsieur tog en promenad genom skogen och Amanda stötte sin panna igen och så vi försena oss väl nog. Här då en massa bilder.

I princip väl hela porukkan. Eller? Men här fattas ju Cami och Tore och Kristina och vilka alla...

 Monsieur och Jonas.

 Curt och Anneka.

 Petter och Mili Eklund

 Typer.

 Mera typer.

 Här blåser Mili såpbubblor.

 Aron skrattar ihjäl sig.

 Alla fyra barn.

 Den goda maräng-  grädde-  jordgubbstårtan.

På alla sätt en riktigt trevlig fest. Vi gick ännu omkring och titta på dom fina husen och sen satt jag en stund med min bror och pikkuhiljaa for vi hem.

Och sen ett glas vittvin på terassen. 
Där var stor fest hos Jonassons   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar