torsdag 16 juli 2015

Äntligen onsdag : )

08 opp och kaffe och frukost och småningom dammsög jag. Jag hängde byke och damma lite dynor och bädda åt Kalle och sen i duschen och till Musta. Monsieur hade varit med grillmotståndet till Arabiastranden. Fick väl ett nytt som skulle repareras här på Forsbyvägen. 

Sen all mat i kylen och sen efter Kalle och sen till Villagatan efter Miiu och sen runt Brunnsparken hem till oss. Miiu är numera en helt ny katt. Inga åkommor mera.

Jag börja med frittatan och fick en öl och sen blev allt färdigt och vi åt frittatan med rose´vin. Man fick sallad och ljust bröd till.

Sen var klockan ren över tio och Kalle och pappa fick glass med jordgubbar och jag en sista vinskvätt med choko. 

Sen antar jag att både Kalle, Miiu och mofa gick och sova.
Och nu går jag.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar