torsdag 2 juli 2015

Arons namnsdag

den första juli. Vi hade redan ätit vår fukost när Kalle bortåt elva kom från sitt rum. Jag satt där ganska länge och konversera med Kalle och sen gick jag i duschen och sen Kalle. Det drog lite ut på tiden, men eftersom båten skulle gå först 16.10 var det ingen panik. 

Jag diska nu sen och stängde av batterier och solen sken och det var varmt. En fin dag. Sen dammsög jag och putsa Kalles matta och här är faktiskt en bild på den.


Och här två blommor som jag fota.


GFB

Vi packa sen mat och alltihop och jag stängde elströmmen och låste dörren och sen gick vi igen genom skogen. Också Immu, Anni, Owen och Stina Katchadourian skulle till stan, men jag satt med Kalle på däck.

 Han steg sen av i Botby och tog metron därifrån. Vi for hem via Masurkka och jag gick i duschen och sen blev det god frittata.

Vad hände sen? Jag kontakta Caro som satt i bussen och Kalle som var ute med Thomas Ström. 
Och nu har jag då slutat blogga.

Adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar