onsdag 5 juni 2013

TITTA!
Det kom till helt av misstag.

 Ett sjukt snyggt stilleben!

Jag åt frukost, jag byka farkkur, jag for till stan. Kolla sen silverlänkar hos Sinelli - fanns inte, köpte dittan och dattan och ögonsalva hos Yves och sen till Sockmann.  Jag ville ha deras handgjorda marmelad. Jag börjar alltså småningom förbereda flickornas kväll   : )


CARO
hade fått feber så vi gick efter Aron. Santeris brors fru är rådgivningsläkare så Caro fick antibiotika via henne.  

Här blåser man smörblommor med mofa. Aron är lite svettig.

 Mera utblommade smörblommor!

I dag fick alla barn en ballong. Trad gjord av riktigt gummi.

Hemma hos oss börja jag med potisen och mofa satt vid datorn med Aron. Cars natutvis. Halv sju kom hans pappa efter honom.


SMÅNINGOM
börjar jag inhandla skumppor och sånt för min FK (flickornas kväll).

Deinhard rosé och Stockmanns handgjorda marmelad  : )



PÅ TAKTERASSEN
åt vi vår middag.

Abborr-konserv, stekt potis, sallad och creme fraiche.

Sen kom det nyheter och sen kom det Borgen. 
Såg sen ännu på halva tians nyheter.


I MORGON
dagisutfärd till Fölisön   : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar