måndag 10 juni 2013

IDAG I VERKSTAN
morgonskift. Jag var där redan kl 10. Kaffe och bröd med. 
Hemma åt jag faktiskt en liten portion gröt. 

Jag fortsatte med hängena. Dom 6 nya skulle glödgas och symbolerna poleras. Och sen hamra jag fina märken i den färggranna bakgrunden. Jag borra 1,5 mm hål i dom alla och lödde sen länkar i dem. Länkarna är av 925 silver, men hade jag polerat dem skulle det ha blivit fel stuk.

Vädur, oxe, tvilling, kräfta, lejon, jungfru.

Vågen, skorpionen, skytten, stenbocken, vatumannen, fisken.



SMÅ SILVER-PÖRTÖN
som är trad, konstatera jag att var slut. Så jag gjorde snabbt ett nytt. På en timme. Kanske.

Här med ankarked - inte pansar.

Dessutom passa jag på att putsa upp Pörtö-smycken och kedar med mitt nya ämne.


17.30 GICK JAG HEM
för vi skulle fara till Ikea. Redan på vintern hade jag kollat in diskställningar som man hänger på väggen så nu for vi efter två såna. Dessutom kolla vi mått på två andra hyllor. Alltså allt i köket skall vara öppet. Dessutom har vi tillsvidare lämnat bort fläkten. Den sku ha tagit kanska stor plats. 

 Här alltså diskställningarna.


SKRUVAR FRÅN K-RAUTA
behövdes och när vi for därifrån tyckte T att jag sku kolla om Caro var ute med sina barn. Hon sa nej men kom hit om ni vill. Och det ville vi   : )  Amanda var vaken för hon skulle strax få mat. 

 Här ser ni hur söt hon är. Hon tittar på momi.

Och en bild där mofa kom med på ett hörn  : )

Sen börja vi leka med Aron. Han var så glad och rolig. Härja i korridoren och så knäppte vi med plastgrodor och han visa sin nya bil som han hade fått av Calle och Inka. Vi var där kanske 45 min och for sen hem. Av Aron fick jag en puss. Då var klockan så mycket att det blev gamla FK-grytan åt T och ärtsoppa åt mig. I morgon i stället sill och nakkir.


EN HEL DEL
program i morgon. 
Bl.a. skall jag till Inka och få mina ögonfransar färgade och köpa nya The National.






4 kommentarer:

  1. Hurja fina horoskop smycken!!!!!!!
    Isynnerhet sådär alla brevid varan uppradade :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag hoppas nån köper : )

    SvaraRadera
  3. Voi gulle vad hon är söt :)

    SvaraRadera