söndag 30 juni 2013

EN OCH EN HALV VECKA PÅ LANDE
utan varken tidningar eller tv. Men det gick utmärkt. Nu tillbaka i stan. Pasta och lax och rödvin på övre terassen.


OK att var hemma.



ÄNDÅ
har det varit en rolig enochenhalvvecka.

 En glad Amanda.

 Aron på skattjakt.


 Viktig karta.

 Och se vad jag syssla med på midsommaraftonen.

 När barnen kom tillbaka till dagiset i fjol skulle dom ha skumppahetki   : D

Superkuu - ändå på midsommaren.

 Amanda sover i lepakkotuoli.

.
Mina fina hyllor. Måst fota mera nästa gång jag är där.

 Aron har varit i bastun.

 Man spelar Afrikas stjärna.

 Amanda med kanin.

 Midsommardagsfesten på skolan.

 Fortfarande fisklunch med Aron och Sande.

 Aron sku villa komma iväg med kärran...
Jag ville gå via min bror för att kolla hans båt. Nästa år skall ja skaffa en!!!

Karin Sivelä med småkusinen Emma.

Hemkomna skulle Amanda i badet    : )
 
 
Följande dag fick Sande en 2 kg:s gädda. Aron blev rädd när den sprattla. Han visa ofta hur den gjorde   : )

Aron hade fått en film om krokodil och lejon kungar. Nu ville också han ha krona och lyste på sin mamma med ficklampa.

Arons plocktalrik.


Jag undrar vilken dag det här var. 
Återkommer i morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar