torsdag 20 juni 2013

RIPA RUOSTUU
är en bra svartvit film med Sam Huber i huvudrollen, regisserad av Christian Lindblad. Jag var en gång på Jangva och lyssna när Huber med band spela funk. Filmen var från1993 så ganska gammal. Ändå såg jag snuttar av den en gång tidigare, men ville nu se hela och det gjorde jag och nu har jag tusen ogjorda uppgifter. Säkert tvåtiden i säng och så skall vi väl då opp strax efter 06.

STÄDDAG
och sen till Arabia Center via Artek Aitta som hade rea. Sen till verkstan efter smycken och ked och Malins ring.

NAKKIR OCH SILL
och potis och faktiskt varsin liten öl som vi ännu hade kvar efter Tallinresan. Sen då Ansis halsband och det sku printas fiskekort och soneraräkning som inte lyckades och så printa jag foton åt min gumor - dom blev någorlunda. 

SOMSAGT
ännu massor att göra. Stackars mig!

Och det där med uppdatering på lande. Helt osäker på hur det lyckas. Jag är antaglige där ända till nästa veckoslut.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar