torsdag 12 maj 2016

Morsdag

i dag. På bordet fanns en bild av pappa och hans två små söta barn och en elektrisk tandborste. Kalle ringde och önska glad morsdag och fråga om man fick komma på kaffe, men tyvärr. Caro skicka en rolig bild där dom visa tungorna. Och jag hade hängt upp byke på balkongen.
Jag gick sen i duschen och ner till Lippakiosken där Salminens var. Dom åt nånting gott. Jag köpte glass åt oss alla eller det var väl Monsieur som betala. Sande gick hem för att se på ishockey. Sen träffa Aron en grabb som gick på ettan i lågstadiet. Han hette Tibet Meltio. Nista är hans pappas gudfar. Sen gick vi upp till Himmelsberget och sen gick vi hem.
Jag satt på pastan och laxen av och an i ugnen och goda saker att sätta på. Monsieur åt snabbt. Jag åt långsamt. Sen tog jag bort min make up och sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar