torsdag 12 maj 2016

Till stan

i dag. Men först frukost och jag diska och var i duschen och Kalle var på bryggan.  Monsieur packa och Kalle packa och jag packa. Och sen dammsög jag. Monsieur hade gått och Kalle hade gått och jag låste.
Sen såg jag en flicka som gått på Kalles klass i Lönkan. Dom blev studenter tillsammans. Hon gick framåt och träffa sen Kalle.
Jag satt på däck och läste bok. Monsieur gick efter jeepen och vi förde Kalle till metron.
Sen hem via Musta och jag gick i duschen och tvätta håret och Monsieur hade kryddat fisken och satt på potisen och jag laga sallad och satt laxen i ugnen och sen åt vi i köket. Gott!
Caro kontakta men vi beslöt att inte gå ut. Sen såg vi på en bra film och sen på Christal Snow och Maja Vilkkumaa m.fl. som gett 12 röster åt Sandhja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar