tisdag 24 maj 2016

Jag steg upp

lite över sju. Koka kaffe och tog fram jugurt och kakao och bröd. Och goda ägg. Aron steg upp och Amanda steg upp. Dom var glada. Men först tvätta dom sina tänder! Vi åt här vår goda frukost och sen satt jag Aron i duschen och sen Amanda. Amanda hade satt sina kläder avigt men jag svängde sen om dem   :  )

Amanda visa hur Monsieur skulle bädda sängen. Sen gick dom ner. Jag städa lite undan ännu och hade haft kontakt med Caro. Monsieur kontakta dem och dom kom till Gamla kyrkans park efter barnen.

Vi kom hem och packa och for sen till Musta och sen till Lanterna där Monsieur köpte i K-rauta en gräsklippare som går med bensin. Vi kom till Kalkstrand. Där var Stina och Sture och sen kom Karin för hon sku komma och möta Emma. Jonas var i Estland med Tilda. Hon spelar fotboll.
Jag satt på däck med min filt. Vi kom till vår stuga. Monsieur gick efter gräsklipparn. Han krydda laxen som jag satt i ugnen och koka pasta och man fick sallad. Vin och öl. Duka bort. Sen kontakta jag Kalle och sen börja ishockyn där Canada och Finland spela mot varandra. Canada vann 2-0. Ja ja.

Monsieur gick och sova. Jag tog bort min make up och gick och sova.
Det var fullmåne i går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar