torsdag 26 maj 2016

Onsdag

och här blev god frukost.
Sen gick jag i duschen. Tvätta håret. Monsieur tog en bild som jag skicka åt Caro. Hon sa att jag såg ut som en pudel   :   )

Sen fortsatte jag med Kalles rum. Städa. Och sen ville Monsieur att jag skulle hjälpa honom med brygglängan och rören och en större sak som Monsieur lagat. Vi satt dem bakom barnens hus. Nu sa jag hej då åt Nista.

Sen gick vi efter Husis, men kom tillbaka över Malmstenarna. Vi fick gott kaffe och kex. Ansi kom. Hon var glad.

Monsieur hade kryddat hönsbitarna. Fem stycken som han grilla. Jag laga sallad och koka ris. Monsieur fick väl öl och jag vin. Vi åt länge på terassen. Sjukt fint väder! Sen gick jag ner och fota en bild av viken. Ännu en skvätt vin och choko.

Monsieur titta på Simma lugnt, Larry! men jag gick och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar