onsdag 18 juni 2014

Tråkigt

när jag inte har någå beställningar. Visserligen skulle jag inte nu kunna vara i verkstaden, men någon dag nu och då i veckan kunde vara humor. Kalle har en beställning av mig och så borde jag göra astrolog-tecknena, men antagligen är vi hela nästa vecka på lande.

I DAG
jobba jag då med betalningar och att ansöka om  ersättning från mitt försäkringsbolag. Ersättningen var över 900€.

TILL STAN
for jag sen. Först tll Artek för att kolla ett tyg som ändå var till normal pris och sen till Stockmann efter gravad lax och via Hemtex efter fina lakan 


Lite suddig bild, men dom är på riktigt fina.


LANDEUPPKÖPSLISTA
skrev vi sen med Monsieur, men det börja regna så jag satt på en pikakone. 18-tiden for vi till Musta och någå halv åtta var vi hemma tillbaka. Monsieur skulle och kolla nånting så jag gjorde salladen i stället.
God!

KALLE
ringde sen och kolla om vi kan vara med Miiu en vecka. D.v.s sista veckan i juli. Jo, det går bra.

VÄCKNING
06  morgonbitti, så nu skall jag snabbt packa alla mina saker. Maten packar jag i morgon. 
Hur det nu sen blir med min uppdatering vet jag inte. Text kan jag ju skriva, men hur går det med bilderna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar