måndag 9 juni 2014

Tidig väckning

08.45 hämta dom Amanda. Mofa tog en promenad med henne. Jag fick frukosten färdig här hemma. Caro sku alltså friseras för morgondagens fotografering. I södra hamnen i gryningen någå 04.30...

Dom kom sen tllbaka och Amanda fick skinkslimsor och brödsmulor. Smootie ville hon int ha.

Här leker vi med plastskålar i köket. Men snart krokna Amanda.


EFTER 12
dök mamma upp. Jag hade gjort ny frukost åt henne.

Amanda balanserar ett äggskal på huvudet. Aj men åsch! Där syns ju min kamerarem    : )

NU BESLÖT VI
att fara till stan Caro, Amanda och jag. Vi bytte sen bussen till metro och for till Kampen. Och lyckliga jag! Från samma butik d.v.s Filmihullu där jag köpte The Phantom of Liberty hitta jag nu En korp i famnen.

Den är tyvärr bara textad på engelska, men vad gör det. Dessutom finns där en Blu-ray Disc och en DVD. Det var deras sista. Och nu är den då slut i hela landet. Man får den inte mera    : )

Caro gick sen och köpa biobiljetter till i morgon åt Aron och Sande. Vi gick genom Forum för jag sku ha ett bälte till mina gula byxor. Amanda satt hela tiden med en docka i famnen som jag hittat i ett skåp hemma hos oss. Vi skildes. 


KOTILIESI
köpte jag sen. Fina bilder av Caro. Här tre av dem.


 Det fanns väl sammanlagt fem bilder.


Jag måste natutvis opp till åttonde och åt glass och läste Knausgård. Sen via apoteket och delikatessen hem. Och Knausgård i bussen. Nå, den är snart slut.

När vi ätit kom det ett program med Jeanette Bonnier. Jag somna i mitten. Sen samla jag ihop mitt pick och pack och kom hit för att blogga.

SLUTLIGEN
Filmen vi skulle se på på lördagen var helt skit så vi valde The Phantom of Liberty i stället. Den var GB (ganska bra) men småråddig så Kalle fick den till födisen    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar