torsdag 5 juni 2014

Fölisön

i dag. Caro, Amanda och jag träffades och gick till dagis efter Aron. Mycky föräldrar och momir och mofor var med. Bussen körde oss till början av Fölisö-bron. Väl framme var det ett enda härjande. Alla barn sprang omkring.

 Aron och hans kaveri.

 Amanda och Caro med en mås.

 Korv.

 Aron härjar.

 Aron springer.

 Hela dagis äter!  Mammor och pappor och mor- och farföräldrar.

 Skall den där tanten sköta mig sen när jag börjar här?

 Antagligen...

 GFF

 GFF

 Här köper alla glass för vi fick vänta en stund på bussen.

Och Amanda i famnen på sin mamma    : )

Aron ville sen ha "figurer" från dagis så vi gick av och an dit. Nu är igen fotisplanerna helt belamrade med både pojk- och flickspelare. Och Aron blev och titta på ett lag som spelade amerikansk fotboll. Vi gick sen via GymParken - det var liksom Arons ide´ - och sen via våra gungor och dom gick hem och jag såg min enormt stiliga Monsieur som sku på klassträff. Lite över 18 stack han.

Jag fick en lur, gjorde skisser åt Kalle och åt sen sparrissoppa i köket. Vad månne jag gjorde sen? Jag menar klockan är snart tolv och här sitter jag ännu.

I morgon besök åttatiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar