fredag 6 juni 2014

Tidig väckning

Amanda hämtades strax efter åtta. 

Caro hade måstat väcka henne när dom for hemifrån. Här är hon ännu pigg.

Mamma och Aron for nåstans och var tillbaka någå halv elva. Då hade jag ren lullat Amanda. Hon sov. Aron fick plocktallrik och mamma kaffe med massor gott.

Tolvtiden gick dom till Kimmis och jag börja dammsuga. Den här gången också torka liksom damm med ett munstycke. Två timmar. Nånsorts åskmoln segla upp och snart kom dom hem från Kimmis. Monsieur tog en lur efter fin fest i går och jag gick i duschen. 

Mofa, Aron och jag for till Musta. Aron hade fått en fem euro och det var så vitsigt för han köpte en enorm arme´med plastsoldater, en PETZ och en slicksticka. Det blev 4,99 d.v.s 5€    : )


70 ÅR
sedan landstigningen i Normandiet.

 Därför köpte Aron säkert den här arme´n.

 Han blev helt innoissa när han såg den...

 Här ser han på "människor som faller"...

 Carolina äter lax.

Amanda har såttat ner sig med Ellas Kitchen Bananas.

Sen bädda jag och sen hämta jag tandborste och vatten åt Aron. Han hade börjat se på Transformers, men han somna ganska genast. Ligger ännu på soffan. Ändå hör jag att hans mamma fortfarande ser på den    : )


I MORGON
högst antagligt verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar