tisdag 10 juni 2014

Ett meddelande till mig:

Gör astrolog-smycken! 
Men det hann jag ju inte med. En lämplig dag sku ha varit lördan, men då måste jag ju till stan.

Här har jag då fisk amuletten som modell. Väduren och vågen fattas. Nå, nog skall jag väl hinna i något skede.

EN SÖMNIG AMANDA
hämtades till oss strax efter åtta. Hon var ännu i pymme. Och så tyckte jag att hon kunde fortsätta   : )
Ändå låg hon länge stilla i min famn. Snart gick vi till köket. Hon fick igen skingstrimlor och brödsmulor och nu drack hon smoothie. Under tiden laga jag frukost.

NIOTIDEN
dök Caro upp.  Det var en CUTRIN-fotografering. Hon kände båda fotograferna från Norsen. Fotograferingen skedde vid det där cafeét som vi såg med Monsieur. De facto undra min man varför jag inte berätta att väggana var liksom brända. Sotiga...

Medan Caro, Amanda och Monsieur tog en lur passa jag på att vattna blommor och söka bruksanvisning hur jag skall öppna dammsugarn på lande. Nå int hitta jag. Bara att fortsätta trycka här och där.

Vi förde sen hem Caro och Amanda och for till Lanterna och köpte kaveripatja och Turtles-sovsäck åt Aron. Han skall nu sova på golvet i nedre huset när Amanda har sängen. Dessutom skall vi också ha hennes säng dit. Den är ganska tung... Och byke och det ena och det andra.  Ja ja.

Monsieur hitta en liten båtbutik i Hertonäs där han köpte en vilare. En av dom fyra var sönder. Jag somna där utanför, men när jag kom hem tog jag int heller nån lur. Höll mig hurtigt vaken.

 Och i dag var det tredje dagen jag hade Sannas fina gula långbyxor   : )


Sista delen av The trip - Coogans och Brydons krogresa kommer i dag. 
Efter det tänker jag bara dyka direkt i säng .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar