tisdag 21 februari 2017

I dag

var det söndag. Jag steg upp klockan åtta och gick till köket och koka ägg, och kaffe också åt mej, och jugurt och bröd och det ena och det andra. Amanda fick ägg och vindruvor och Aron fick väl rostbröd och gurka och äppel och ägg.

Sande kom efetr Aron för han skulle och spela ishockey, men han fick spagetti och hönsbullor före det.  Caro gick och jumppa. Sen koka jag gröt åt Amanda.  

Se så hon äter glatt!

Jag hade bäddat soffasängen och varit i duschen och sen kom Caro och jag förde ner deras två kassar. Också Caro hade en massa. 

Sen börja jag med maten som blev riktigt god: pasta och lax och sallad och citronpesto och ostsmulor. Jag läste Helsingin Sanomat. Länge. Fick vittvin.

Sen kom Presidentti och sen gick jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar