tisdag 28 februari 2017

I dag var det

lördag. Monsieur gick till bibban och jag satt make up och gick til Musta. Med mina stavar och ryggsäcken på ryggen. Det tog väl typ någå 20 minuter. Jag sku ha Kantarellsås och Philadelphia och ljus. Sen betala jag och kom hem med mina stavar. 

Monsieur hade ännu inte kommit. Sen kom han och koka åt sig kaffe och tog en halv fastlagsbulle och fick glass. Sen drack jag Kalles te´och läste om Irmelin Sandman Lilius. 

Sen gick jag till köket för Mosieur  hade börjat med gäddan. Den blev god. Jag koka potis och laga Kantarellsås och sallad. Han skicka en bild åt Caro av gäddan. 



 Se så den ser god ut!
 
Jag fick en whisky och vin. Monsieur fick soda. Vi lyssna på Jeff Lynnes Elo. Två gånger.

Sen såg jag på en film på Ava. Den hette Veren vangit och var från 1994.  Där var Brad Pitt och Tom Cruise. Dom drack blod.

Sen gick jag och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar