lördag 4 februari 2017

Det var

torsdag i dag. Satt på mig fina kläder och for först till nedre våningen till Tiger och där hitta jag ingen flaska åt Amanda och sen sa tanten att jag sku gå till Kampen, men där fanns inte heller nånting. Gick till Stockmann där jag fick en fin Aco Footware Rich. Jag hade glömt Annis kort. Sen gick jag via Tiger och där hitta jag en fin flaska åt Amanda. Kom hem och Monsieur hade fört Aron till bibban. Han gick också dit. Jag kontakta Monica att jag inte kommer. Jag satt sen alla kärl i skåpena. Gick och sova. 

Monsieur hade kommit hem. Åt väl i köket. Jag hade fått min KP. Åt också min ärtsoppa i köket. Sen kom Efter nio. Där var en massa roliga typer. Sen tog jag bort min make up och läste Stilla dagar... Sen kom väl Monsieur upp och sova.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar