tisdag 21 februari 2017

Det var lördag

i dag. Vi steg upp med Monsieur och jag satt på mig en tjock tröja och leggings på benen. Men sen också farkkur. Vi for efter barnen och Caro med jeepen.

Sen for vi förbi Åbo till ett ställe som hette Noux. Kalle kontakta och fråga om vi var i Noux. Vi skicka en fin bild åt honom.

 Här Aron och Amanda i skogen.

Caro tog en bild av mej!

 Och här Caro.

 Här jag och mofa.

Mofa, Aron, Caro och Amanda som äter nånting.

En glad Amanda!


Aron och Amanda.

Och här en rolig bild, men den bilden som jag och mofa sku ha kom inte på bloggen.

Sen packa vi ihop allt och jag såg när mofa och Amanda gick in i ett tält här nedanför. Vi gick in i det stora huset där nere och sen där uppe och titta ut på fina bord. Sen for vi hem. Det gick riktigt snabbt! 

Mofa krydda fisken och jag satt på ugnen och koka potis och man fick gräddfil och sallad och sen fick barnen pasta och kycklingbullar. Caro och jag fick rödvin. Jag åt väl länge. Sen fick barnen glass  köket. 

Sen bädda jag soffasängen och Caro lulla dem, men Aron kom hit för han ville ligga på randiga soffan. Caro gick tillbaka och sova och jag fick glass och rödvin och en chokobit och sen gick jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar