måndag 3 april 2017

Tisdag

i dag. I köket kom det ett fruktansvärt borrande. Dom sku ta bort allt från väggen. Alltså här uppe. 

Jag tog bort sakerna från kylskåpet . Alltså från dörren där var tre hyllor. Jag tog bort dem och skura dem och satt dom tillbaka och sen hade jag nu kastat bort det ena och det andra. Sen skrev jag åt Siv ett G-mail.

Sen gick jag på en promenad runt Kolonitädgården och kom hem. Jag satt make up och sen posta jag Johannas kort och sen for vi till järnvägstorget och gick och se på en film som hette Tom of Finland. Jag ficken god glass i en burk. Filmen var riktigt bra!! 

Vi gick sen till en Alko i en tunnel och köpte Cato Negro 3 liter. Sen kom vi hem. Jag fick ärtsoppa och knäckebröd och smör och vatten. Sen kom det en film som hette New Orleans. Den var också riktigt bra. 

Sen gick jag väl upp och sova. Monsieur kom väl senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar