tisdag 4 april 2017

Söndag i dag!

Jag gick i duschen och satt Helenas fina Essex Lotion för hon ringde först nu  : D
Sen bädda jag och sen gick vi ut med Monsieur.

Vi gick runt Koloniträdgården och sen gick vi till Alepa. Jag hade mina stavar och min ryggsäck på ryggen. Vi köpte skinka och ost och Fazers blåbär och det ena och det andra. Vi kom hem och jag koka kaffe och vi fick Vienetta och blåbärspaj. 

Här det fina albumet som Caro hade gjort för 2015.

Och en massa saker som Amanda hade gjort och Aron.

Här min fina sak som jag skulle ha telefonen i   : D

Sen koka jag spaghetti och Monsieur hade lagat laxen som jag satt i ugnen och här blev sallad och citronpesto och ostsmulor. Jag fick rödvin. Jag läste Helsingin Sanomat och fick två portioner. 

Sen såg vi på Presidentti som var lite konstig och sen gick vi och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar