måndag 3 april 2017

Min födelsedag i dag!

Jag satt på mig make up och satt fina kläder på mig. Satt en duk. Duka bordet. Hade lagat sallad och Scwartzwald.

Sen kom Kalle och Saara och Caro och Amanda hit. Vi drack god skumppa.

 Här dricker vi skumppa med chips och nötter.

Jag fick en jätte fin gåva av Caro. Den var från 2015 och sen fick jag en fin sak som jag sku ha min telefon i. Och sen bilder som Aron och Amanda ritat. Sen kom Aron och Sande bortåt halv åtta.

Sen satt jag brödena i ugnen och sen satt jag riset på och sen värmde jag hönsgrytan.  Före det fick man god Scwartzwaldt, honungsmelon och sallad och bröd och smör. Barnen fick gurka och morot och sen fick dom också hönsgrytan och riset. Vi fick sallad och ris och hönsgrytan och gott vin som var rött. Den hette Gato Negro. 

 Här mor och Monsieur.

 Aron ser på padden. Jätte fina rum!!!

 Monsieur, Kalle och Saara. 

Sen titta vi på en massa foton från en gul låda. Dom var ju riktigt fina. Sen koka jag kaffe och man fick Vienetta och Sandeman i små glas. Och god Geisha.

Först for Kalle och Saara och sen for dom andra. Aron visar sin fina medalj.

Monsieur diska och jag fick ett glas vin och whisky och sen gick jag och sova.

1 kommentar:

  1. tack för en fin fest! Amanda är vitsig på första bilden....

    SvaraRadera