torsdag 20 april 2017

Aron

sku komma hit! Jag steg upp klockan 06. Jag gick i duschen och bädda sängen och laga åt Aron två goda ägg. Sen fick han gurka och äppel och smör mellan bröden och kakao. Monsieur gick efter sin jeep och jag förde ner hans pipo.  Monsieur förde honom till skolan och sen for han till Musta efter en lax och sen via en Sol där han fråga om stolen dit Amanda hade ritat en fin röd sak. 

Här fick man god gröt och sen skulle vi till Musta. Där köpte vi allt möjligt och jag betala och sen for vi hem och jag åt gräddfil och sen for jag till yogan och kom hem via K-market. Jag hade glömt att köpa en påse kilomüssli  och varrasleipä.  Jag kom hem och gick i duschen och tvätta mig med strawberry & pomegranate. Satt sen Helenas salva på. 

Kom ner och värmde ärtsoppan. Fick knäckebröd och isvatten och läste KP. 
Sen gick Monsieur och sova och jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar