måndag 3 april 2017

Aron

kom hit. Jag steg upp klockan 06. Bädda sängen. Koka ägg. Månne han fick två ägg. Han fick också kakao och bröd och gurka. Monsieur förde honom till skolan. Han kom hem och här fick man god gröt. 

Sen skrev vi en lista och sen for vi till Musta och jag hade satt make up. Monsieur köpte en skumppa och jag köpte allt möjligt till Kokkistroganoff och sallad och Schwartwaldskinka och Vienetta och det ena och det andra. 

Vi kom hem och här fick vi kaffe och blåbärspirog och glass. Monsieur gick väl till bibban och jag till yogan. Sen kom jag hem och gick i duschen och bytte till en morgonrock. Monsieur hade väl ätit och sen koka jag ärtsoppa åt mig och fick isvatten och knäckebröd och smör. Pirkka Pekka Petelius var i Efter nio och en massa andra typer.

Sen släckte jag här alla lampor och läste Tove.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar