måndag 3 april 2017

Det var min födelsedag

i dag. Jag fyllde 68. På morgonen kontakta min bror. Och sen en massa andra människor: Santtu, Kusinulla, Johanna Ö, Stina, Carola , Nista, Immu, Kalle, Yvonne, Caro och Gilla. Och jag hade fått ett G-mail av Siv Strömberg. Jag hade fått en fin lampa av Monsieur. Den lyste på mig.

Sen satt jag här och drack Kalles te´som hette Alishan Gaba Green. Läste Toves bok. 

Monsieur hade väl gått till bibban och jag laga god mat här med potis och knackkorvar och sill och sen kom han hem och stekte strömmingar åt oss. Det blev gott!

Sen såg vi på Efter nio. Där var Eva Kela och Kasper Strömman och Pekka Santtila som också var jätte bra! Monsieur gick väl och sova och jag skulle se på en film på Teema som inta var så bra, så jag gick sen och sova och läste Tove.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar