torsdag 20 april 2017

Onsdag

i dag. Jag for till stan. Gick via Helsingin Sanomat där jag fick en Kuukausiliite med en hand på. Sen gick jag till  Sokos där jag köpte en "No nothing" åt Monsiuer.

Sen gick jag till Stockmann. For upp till fjärde våningen och köpte därifrån en stor flaska och en liten flaska med Extra Pour Flour de Coton. Sen for jag ner och köpte Biotherm och Esteé Lauder och sen gick jag till apoteket och köpte en Favora och sen gick jag och titta efter en svamp som inte fanns och sen en stor tub med Strawberry Showerscrub och vitalis och sen en tötsä som jag inte öppna. Gick via K-market. 

Såg Monsieur utanför postlådan. Han sku gå och se på fåglar.  Sen gick jag hem. 

Jag laga god frittata och sallad och fick en whisky. Men dit kom så mycket hönsbröst två stycken och sen en massa andra saker och ägg och sallad. Monsieur spara två bitar åt sig för i morgon. Jag fick tre glas vin från lådan. 

Jag kontakta Caro att Aron sen sku komma hit!
: D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar