onsdag 20 oktober 2010

KOMMENTARER
Om ni vill kommentera, gör så här:
Välj anonym, skriv kommentaren med ditt namn, skicka kommentaren, skriv av modellordet, skicka kommentaren på nytt.
Det låter komplicerat, men det är lätt som en plätt. 
Här följer en övning:

NY KAMERA
För att få bra bilder till min blogg, behövde jag en ny kamera. Jag marrade länge att jag sku få Calles gamla, fina  Canon Power Shot G9. Förstås fick jag den till slut och som överraskning hade Calle lämnat kvar på minneskortet den här bilden. 
Fråga: vem har blåare ögon, Calle eller Miiu?

5 kommentarer:

  1. jag provar så här och svaret är calle.
    caro

    SvaraRadera
  2. Nå jo. Calle förstås. MEN - Miius tass är sötare än Calles!!!!

    Gillie

    SvaraRadera
  3. Bra att ni svara, ni kan vinna pris :)

    SvaraRadera
  4. Calles! :)
    Jestas, så fina presentationer du har! :)

    SvaraRadera
  5. Nå jo Anni, så här i början måst man lite stressa :)

    SvaraRadera