onsdag 31 maj 2017

Till Gilla

i dag.

Amanda kom hit klockan 08. K-market öppna 09. Sen fick hon ägg och vindruvor och kakao. 
Nu hade Caro och Aron kommit hit.

Jag satt make up och satt ryggsäcken på ryggen och tog mina stavar och gick iväg. Gick till Gilla. Till Arabia. Hon var nere i trappan. 

Vi kom in och hon fick Tove-boken. Jag fick en öl och allt möjligt gott och två gånger glass. Jag var där säkert tvåtimmar. Sen gick jag hem. Hela långa vägen. Med mina stavar. Kom hem via K-market där jag köpte Pirkka Kilomüsli ett kilo. Sen kom jag hem och sen kontakta jag Gilla och hon var riktigt glad och kalla mig Bebi.

Monsieur laga här en lax och jag koka konstig spaghetti och satt laxen i ugnen och man fick citronpesto och ostsmulor och sallad och vinäger. Vi åt här vid bordet och jag läste Helsingin Sanomat alla tre delar. Sen fick jag vittvin och sen fråga jag att "what about  the rest" och han sa att "it´s yours". 

Han gick upp klockan 21.00 och jag gick upp klockan 22.00. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar